wtorek, 28 października 2014

książki są ważne

Kochani,

Codziennie dostaję mnóstwo zapytań czy teraz gdzieś coś publikuje. Otóż owszem:) Od czerwca jestem recenzentem książek na portalu; książki są ważne. Cieszę się bardzo, bo najlepiej lubię współpracę kiedy coś powstaje i ja, mała cząstka, mam wpływ na to jak to się rozwinie. Właśnie się ukazała moja pierwsza publikacja! Jestem mega podekscytowana, chociaż to przecież nie pierwszy raz:) Współtworzyłam już portal Creative Magazine i chociaż nie wspominam tego najlepiej, to jednak czegoś się tam nauczyłam:) No i pozostały fajne teksy z których wciąż jestem dumna! Odsyłam zainteresowanych do odpowiedniej zakładki na blogu:)

A dziś polecam Wam recenzje Niedoparków. To takie stwory, które zeżyrają Wam, nam skarpety:) Wspaniała książka, którą można podarować na Mikołaja albo pod choinkę, albo bez okazji:) Książka jest dobra na każdą okazje.

Dumna jestem ogromnie ze swojej stopki redakcyjnej. W magazynie dla kobiet nie mogłam podkreślić jak ważne jest dla mnie to, że jestem matką:) Nie wypadało:) Kobiecie sukcesu nie wypada napisać, że macierzyństwo sprawia, że lata:) Tutaj nie omieszkałam tego podkreślić, a żeby mocniej zabrzmiało, zamieściłam swoje zdjęcie z córką z ostatniej kampanii Raffaello. Oto jak to wygląda:





Zasadnicza Pani inżynier, której brak dyplomacji. Miłośniczka niełatwych książek i filmów. Nie dla niej komedie romantyczne i ocieplacze dusz. Pełna sprzeczności. Raz słodka niczym anioł raz diablica i furiatka. Uwielbia sielsko-wiejskie klimaty i swój mały, biały domek na uroczej wsi. Bezkompromisowa chociaż z wiekiem wie, że czasem trzeba odpuścić. Pielęgnuje w sobie element szaleństwa i od czasu do czasu robi coś, co jej rodzinę przyprawia o ból głowy. Bez pierwiastka romantycznego, ale z bardzo romantyczną miłością w tle, która twa już 14 lat i której owocem jest dwójka dzieci. To właśnie dzieci sprawiają, że codziennie lata i wznosi się coraz wyżej.

Prawda, że ładnie?:) W takim razie zapraszam do lajkowania. Fan page książki są ważne znajdziecie tu.


Serdecznie zapraszam a ja zabieram się do roboty, bo własnie dostałam zlecenie na artykuł o książkach... na wszystkich świętych:)

Monia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

zachowuj się! :)