czwartek, 29 maja 2014

bez przecinków

Cześć i czołem wszystkim!

Nie myślałam, że założę bloga.Swojego bloga, bo kilka blogów redakcyjnych już prowadziłam. Ten ma być tylko mój. Dlaczego się na to zdecydowałam? Dziś weszłam na blog, którego założyłam a po roku przekazałam  i... załamałam się:( Cały ogrom pracy jaki włożyłam, żeby go uruchomić, rozwinąć dopieścić poszedł w niwecz:/ Teraz, tutaj ma być inaczej.


Dużo piszę, dużo recenzuję i gdzieś to potem ginie. Opuszczam jakiś magazyn, zostawiając swoje artykuły, które po roku mają już podpis kogoś innego. Może powinnam to gdzieś zgłosić, ale nie chce mi się:)

Długo myślałam nad nazwą. Chciałam, żeby odzwierciedlała co tutaj znajdziecie, bo przecież teraz są modne blogi tematyczne. Koniec końców wiem tylko tyle, czego tutaj nie znajdziecie:) Przecinków:) To znaczy one będą, ale najpewniej nie w tych miejscach gdzie powinny być:)Tak, ten blog powinien się nazywać bez przecinków, ale nazwa za długa:) Dlatego jest koprÓwka. Dlaczego? O tym później:)



Będzie o książkach, będzie o filmach, kosmetykach, dzieciach, bo jestem też mamą:) Będzie o rolnictwie i zdrowych produktach,o polskiej wsi, bo jestem też sadowniczką i szczęśliwą posiadaczką hektarów:) A przede wszystkim będą komentarze do sytuacji, które bulwersują czy intrygują np internet:) Będzie fajnie:) Dopieszczę wszystko, tylko dajcie mi trochę czasu:)

Za dwa lata, dokładnie na moje okrągłe urodziny, ten blog będzie najbardziej znanym miejscem w internecie:) Mam nadzieję, że do tego czasu piecyk się wypali:)))

pozdro:)




1 komentarz:

zachowuj się! :)