poniedziałek, 24 listopada 2014

Pancakes

Ojjojoj:(


Długo mnie nie było, oj długo. Trochę się wszystko pogmatwało. Choroby nie opuszczają mojego domu, nawet kot wpadł w ich sidła. Dostałam etat nadwornej pielęgniarki i zupełnie zapomniałam, że mam blog:) No dobra, powiem prawdę, to efekt zamierzony:) Musiałam przewietrzyć stronę:)


Dziś z niczym ciekawym nie przychodzę. Właściwie to zaraz z tego bloga zrobi się blog kulinarny.
PANCAKES to o nich dzisiaj mowa:) Pyszne amerykańskie naleśniki. Moim zdaniem naszych nie przebijają, ale dzieci z jakiś tajemniczych względów lubią je bardziej:)


Przepis banalny;

- 2 szklanki mąki
- 2 jaja
- 1,5 szklanki mleka (maślanki lub nawet jogurtu)
- 75 g rozpuszczonego masła (może być margaryna)
- 3 łyżeczki proszku do pieczenia
- 2 łyżki cukru
- szczypta soli

Suche mieszamy z suchymi a mokre z mokrymi czyli
1. mąka+proszek+cukier+sól
2.jaja+mleko+masło

A później 1+2 = pancakes:)

W tajemnicy Wam powiem, że jak zmieszacie suche a później wlejecie mleko, jaja i ostudzone masło, to też Wam wszystko wyjdzie:)

Moje dzieci uwielbiają:) Z dżemem mirabelkowym lub z miodem.

Smażymy na suchej patelni. Ja ją jednak trochę miziam odrobiną oleju. Im mniej oleju tym bardziej brązowe.

Smacznego!



Zdjęcie wykonane ...tabletem:) Zepsułam aparat, zgubiłam kartę, więc jakoś zdjęć do bani, wiem:/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

zachowuj się! :)