piątek, 15 maja 2015

Drenafast orginal

Już rok temu zaczęłam przygodę z Drenafastem. Miałam ogromne problemy z zatrzymywaniem wody. Wieczorem ważyłam 2 do 2,5 kg więcej niż rano! Nie potrafiłam sobie pomóc i wtedy natknęłam się na Drenafast sport o którym możecie przeczytać tutaj. Efekty były zachwycające, ale wtedy przeszkadzał mi imbir, który powodował pocenie się czego ja nie lubię. Zakupiłam więc Drenafast Orginal no i to jest moje cudo w walce o lepszą sylwetkę, ale przede wszystkim o lepsze samopoczucie.

To nie jest tak, że Drenafast odchudza sam z siebie. Nie wierzę, że jest jakiś preparat-BEZPIECZNY, który spowoduje, że bez wyrzeczeń i bez szkody dla zdrowia, schudniecie. Drenafast ma jednak wiele zalet, które w tym pomagają;

- wymusza dobre przyzwyczajenia, uczy pić przynajmniej 1 litr wody dziennie
- eliminuje apetyt na słodycze a także na kawę i herbatę
- hamuje apetyt, nie ma się ochoty na podjadanie
- oczyszcza z toksyn dzięki czemu wszystkie potrzebne składniki lepiej się wchłaniają

Walkę o lepsze samopoczucie zaczęłam rok temu, ale z dietą i ćwiczeniami dopiero od stycznia. Kilka tygodni temu miałam kryzys. Waga nie chciała się zmniejszać,  centymetry w pasie uparły się i stały w miejscu. Jest to demotywujące choć podobno na pewnym etapie diety, dosyć normalne. Wtedy przypomniałam sobie znowu o Drenafaście  (to już trzecie butelka, ale nie non stop!). No i po wypitej butelce wreszcie postęp. Waga 2kg mniej, w pasie 4 cm ubyłoJ Świetnie się czuję zarówno w czasie kuracji jak i po. Czuję się bezpieczna, bo w składzie same zioła; mniszek lekarski, zielona herbata , żeńszeń. Zrobię sobie teraz przerwę i za miesiąc powtórzę kuracje ( osiągnęłam wagę jaką chciałam).
Dodam jeszcze, że smak jest bardzo przyjemny J Dziwią mnie zarzuty o mydlinowym smaku:/ Woda po dodaniu Drenafasu pachnie i smakuje brzoskwiniami J

Wracam do tego preparatu regularnie. Bardzo go lubię i autentycznie mi pomagaJ Nie jest jednak tak, że zrzucam mu na karb wszystkie zbędne kilogramy i każe coś z tym zrobićJ Działamy wspólnie. Ja się zdrowo i regularnie odżywiam, ćwiczę a on pomaga mi wyrabiać dobre nawyki i trzymać się z daleka od słodyczy i innych śmieciJ Myślę, że to fajny układ. Wy też stworzycie z nim dobry duet jeśli nie tylko od niego będziecie wymagać, ale także od siebieJ


Dodam tylko, że właśnie się dowiedziałam, że  Drenafast ORIGINAL otrzymał w Portugalii unikalny certyfikat FIVE STAR w kategorii preparaty drenujące. Uznano jego innowacyjność i zaangażowanie na rzecz jakości i doskonałości w osiąganiu wyników. Brawo! Dawno się na nim poznałam J










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

zachowuj się! :)