środa, 27 maja 2015

Hi-Def Tinted Brow Gel- tylko gadżet czy jednak kosmetyk?

Właściwie to miałam napisać recenzje świetnego samoopalacza, ale pogoda jest do bani i  nie ma jak zrobić fajnych zdjęć:/ Maju, maju nie popisałeś się:/ Na szczęście w mojej kosmetyczce są cuda, które nie potrzebują oprawy, żeby świecić J Oto mamy odżywkę do brwi  HI-DEF Tinted BROW GEL firmy Revitalash. To nie jest moje pierwsze spotkanie z tą firmą. Recenzję ich rewelacyjnej odżywki do rzęs możecie przeczytać tutaj. Natomiast zarówno jeden jak i drugi produkt zdobyłam w konkursie, jak to u mnie bywa, więc post, jak zwykle, nie jest sponsorowany J




No i cóż, krótko. To jest kolejny, świetny produkt. Na jednym końcu mamy  dwustronny grzebyczek do brwi, na drugim wyprofilowaną szczoteczkę jaką spotykamy w tuszach do rzęs. Sama odżywka, to taki żel, u mnie koloru brązowego, który ujarzmia włoski na cały dzień. Ponadto rzeczywiście zagęszcza brwi w tych miejscach, w których ich brakuje i lekko przyciemnia. Jako naturalna blondynka mam rzęsy jasne i miałam nadzieję, że żel trwale je przyciemni. No niestety, aż tak dobrze nie jest. Wciąż muszę je przyciemniać brązowym cieniem do powiek. Natomiast jestem przekonana, że to jest świetny produkt dla kogoś kto uległ modzie na wyskubane brwi i chciałby wrócić do swoich naturalnych, co jest bardzo ciężkie jeśli skubało się je samemu, bez jakiegoś pomyślunku J Ja nigdy nie uległam tej modzie, ponieważ na jasnych brwiach można malować co się chce i to jest jeden jedyny ich plus J Dlatego mam wrażenie, że nie skorzystałam z wszystkich dobrodziejstw jakie daje ta odżywka.






Czy ma minusy? Ma. Opakowanie. Otóż napisy łatwo się ścierają, plastikowa nakrętka pęka, bo dosyć trudno się ją ściąga. Jak na produkt, który kosztuje 80 zł, to trochę słabo. Lubię luksusowe kosmetyki i lubię jak nimi są do samego końca J Niestety o mojej odżywce nikt by już tak nie powiedział, chociaż w środku kryje się przecież prawdziwy skarb J Albo więc firma obniży cenę albo pomyśli nad zmianą opakowania jeśli chce aby ich produkt aspirował do wysokiej półki J


Moja ocena: 4/5


Koprówka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

zachowuj się! :)