czwartek, 8 stycznia 2015

Muszę otworzyć tu okno!

Taka duchota tutaj zapanowała, że muszę tutaj wpuścić powiew świeżego powietrza! Atmosfera tak gęsta, że można ją kroić nożem.Mnie kojarzy się z jakąś nobliwą i poważną panią i nie pozwala nazywać Monia! A ja od zawsze byłam Monia! Nie, wróć! W dzieciństwie byłam Moniek, bo zachowywałam się jak chłopak.

Monia jest wprawdzie mamą, jest inżynierem (pewnie dlatego te braki interpunkcyjne), ale jest wciąż dziewczyną, której palma odbija. Przynajmniej raz w roku:)

Ponieważ Doda właśnie wypuściła filmik z backstage swojego najnowszego klipu, to przypomniałam sobie, że ja też mam taki film! Nie żebym się chwaliła, ale zobaczycie na nim, że nie jestem poważną panią z okienka:) Pindą siedzącą przy kwiatku, o nie!


Kalendarz Paclan 2013

backstage video: Llire
fot: Grymuza
asystenci planu: Stanley Znojko, Albert Białek
stylizacja: Jola Boska
wizaż: Maja Adamiak
fryzury: Bartek Satora
kierownictwo planu: Magda Lewicka




A, na promocji postu o R. zaoszczędziłam 74 zł (tyle wycenia fejsbuk promocje na jeden dzień jeśli post ma mieć zasięg 10 000). W związku z tym chętnie oddam te pieniądze korektorowi, który profesjonalnie poprawi tekst, który dał mi taką popularność:))


Koprówka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

zachowuj się! :)